ppnt gdynia | centrum designu

Moda. Skrojona na miarę nowych czasów

W ciągu kilku tygodni globalny kryzys zdrowotny całkowicie zmienił rzeczywistość. Jak branża mody radzi sobie w wyjątkowo niepewnej sytuacji? Jak już teraz adaptuje się do nowego porządku? 7 maja podczas spotkania online „Moda. Skrojona na miarę nowych czasów” wraz z Bartkiem Ladra - Elementy, Szymonem Machnikowskim - Vogue i dr Magdaleną Płonką porozmawiamy o etycznej modzie w nowym kontekście. Czy obecny kryzys możemy traktować jako szansę? Rozmowę o wyjątkowych czasach wielkiej niepewności poprowadzi Dorota Cząstka.

Ogromne zmiany jakie zachodzą na świecie nie omijają branży modowej. Już teraz rynek przechodzi strukturalne zmiany. Mamy do czynienia z początkiem zupełnie nowych realiów. Pandemia wpływa nie tylko na zachowania i preferencje konsumentów, w obliczu globalnego kryzysu zmienia się również ich świadomość. Nowego znaczenia nabierają odpowiedzialność i transparentność marki, a także potrzeba lokalności.

Odwołanie pokazów, zamknięcie butików i przerwanie łańcuchów dostaw powodują ogromne kryzysy. Spróbujemy odpowiedzieć jak sobie z nimi radzić i przetrwać. Czy w wyjątkowo niepewnej sytuacji możemy budować strategie długoterminowe marek. Dynamiczna branża mody, oparta na sezonowości, nie zna recepty na przestoje. Ale czy nowy początek możemy postrzegać jako szansę? Może zmiany w świecie mody, które należało wprowadzić już dawno, zostaną przyspieszone przez obecny kryzys.

Podczas spotkania możemy jedynie spekulować jak będzie wyglądał nowy porządek w branży i gdzie zaprowadzą nas nieuniknione zmiany. Pewne jest to, że pandemia Koronawirusa na stałe odciśnie piętno na funkcjonowaniu branży, a stare zasady gry odchodzą na zawsze.

kiedy?
7 maja 2020 | godz. 17:00 – 19:00


organizator:
PPNT Gdynia | Centrum Designu

partner:
Hiday

patroni medialni: 
Trójmiasto.pl, Prestiż, Linia


zobacz film z wydarzenia 



Goście:

Szymon Machnikowski

Szymon Machnikowski

Dyrektor PR i Marketingu Vogue Polska, odpowiedzialny za całość działań promocyjnych, eventowych i Public Relations oraz launch brandu na polskim rynku. Wcześniej między innymi Country Manager w szwedzkiej agencji Polhem PR, Brand Marketing Manager Eastern Europe marki Levi's. Karierę zawodową rozpoczynał jako redaktor mody i producent sesji zdjęciowych, pracując zarówno w Polsce jak i narynkach zagranicznych. Prywatnie zapalony podróżnik.

partner:

patroni medialni: