Jak zmienić branżę modową, korzystając z cyrkularnego modelu biznesowego?
Czy zastanawiałeś_aś się kiedyś, skąd pochodzą Twoje ubrania, kto je wyprodukował i z jakich materiałów zostały uszyte? MUD Jeans, jeden z pierwszych B Corps na świecie i pionier modelu biznesowego „Lease a Jeans” od 2012 roku, zachęca do zadawania tych pytań .Firma produkuje zrównoważone dżinsy, które w 40% składają się z odpadów pokonsumpcyjnych, bazując na innowacyjnym podejściu do ponownego wykorzystania materiałów i etycznej produkcji.
Dodatkowo, poprzez informowanie swoich klientów o wpływie ich zakupów na środowisko, MUD Jeans inspiruje konsumentów do podejmowania lepszych decyzji. Oto studium przypadku firmy, która z powodzeniem realizuje misję czystego, ekologicznego i etycznego świata mody.
Dodatkowo, poprzez informowanie swoich klientów o wpływie ich zakupów na środowisko, MUD Jeans inspiruje konsumentów do podejmowania lepszych decyzji. Oto studium przypadku firmy, która z powodzeniem realizuje misję czystego, ekologicznego i etycznego świata mody.
• Poznaj strategie zachęcające konsumentów do zrównoważonych modowych decyzji.
• Odkryj, jak innowacyjny recykling może na nowo zdefiniować zrównoważoną odzież.
• Zobacz, jak zrozumienie pochodzenia produktu może inspirować konsumentów do dokonywania etycznych wyborów.