Po kilku miesiącach pracy Stowarzyszenie Traffic Design odsłoniło efekty działań projektowych na targowisku w Orłowie.
Podczas wernisażu zaprezentowany został nowy szyld główny oraz murale reklamowe stoisk widocznych od strony ulicy Wielkopolskiej. Historię jednego z ulubionych miejsc zakupowych gdynian opowiedział sprzedawca i administrator targowiska pan Irek.O procesie projektowym opowiedział Jacek Wielebski:
– Nad nowym wyglądem targowiska pracował zespół projektantów ze Stowarzyszenia Traffic Design. Spośród kilku koncepcji ostatecznie postawiliśmy na uspójnienie stylistyki reprezentacyjnych elementów i wypracowanie koncepcji, z której w przyszłości będą mogli korzystać wszyscy przedsiębiorcy z targowiska.
Dodatkowo zespół grafików przygotował dla użytkowników boksów dedykowany poradnik szyldowy z opisem zastosowanych krojów pisma i praktycznymi poradami, jak prawidłowo umieszczać informacje wizualne.
Poradnik można znaleźć na stronie Traffic Design oraz TUTAJ.
Projekt realizowany w ramach otwartego konkursu ofert z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 roku.