Doughnut Economics to kompas dobrobytu człowieka XXI wieku. Wskazuje zmiany konieczne do wprowadzenia dla zaspokojenia potrzeb wszystkich ludzi w ramach zasobów żyjącej planety.
Doughnut Economics (Ekonomia Obwarzanka) skłania do głębokiej refleksji nad projektowaniem korporacyjnym. Aby firmy mogły osiągać swoje cele regeneracyjne i dystrybucyjne, muszą przeprojektować sposób, w jaki je wyznaczają. Dotyczy to zarówno działań strategicznych, jak i zarządzania własnością, finansami i siecią kontaktów. Podczas tego wykładu omówimy model Ekonomi Obwarzanka i zidentyfikujemy szersze transformacje gospodarcze wynikające z tej koncepcji. Sprawdzimy, w jaki sposób firmy mogą realizować swoje plany biznesowe, mając na uwadze potrzeby ludzi i dobrostan środowiska.
● Jak firma może przeprojektować swoją wizję, strategię i podejście do zarządzania, aby skorzystać z potencjału nowego modelu gospodarki?
● Jak gospodarka powinna się zmieniać, aby zaspokoić potrzeby ludzi w ramach dostępnych zasobów planety?