Jak tworzyć relacje pomiędzy produktem a użytkownikiem i przekuć je w zrównoważoną wartość rynkową
Kawiarki Bialetti, ceramika z Bolesławca, pierścionek po babci, Rolls-Royce i wiklinowy koszyk z Nowego Tomyśla. Tym, co łączy wszystkie te produkty, jest ich funkcjonalność, ponadczasowość oraz wartość kulturowa i emocjonalna. To te cechy sprawiają, że są uniwersalne, a przez to bardziej zrównoważone niż pozornie odkrywcze innowacje. Na podstawie publikacji Jonathana Champana i Dona Normana, przykładów rynkowych i społecznych oraz osobistego doświadczenia zawodowego i akademickiego, wspólnie zastanowimy się, jak budować marki w oparciu o etykę projektowania dla długowieczności, jak i dlaczego wdrażać produkty, z którymi użytkownicy mogą się związać emocjonalnie oraz jak strategiczne uwzględnianie długowieczność w cyklu życia produktu może wpłynąć pozytywnie na rozwój marki.● Dowiedz się, jak tworzyć relacje pomiędzy produktem a użytkownikiem.
● Sprawdź, jak przekuć te relacje w zrównoważoną wartość rynkową.
● Przeanalizuj, jak budować marki w oparciu o etykę projektowania dla długowieczności.