centrum designu

MODA. Jak zwrócić uwagę mediów na markę?

Jesteś właścicielem marki modowej lub planujesz wystartować z własnym biznesem? Chcesz zwiększyć rozpoznawalność swoich produktów wśród odbiorców i specjalistów? Interesują cię mechanizmy PR w sektorze fashion?  O współpracy z mediami porozmawiamy podczas 9. spotkania z cyklu „MODA – jak odnaleźć się w branży?”, na które zapraszamy 28 marca o 17:30 do Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia.

Błyskawicznie rozwijający się sektor mody w Polsce to setki mniejszych i większych marek. Na rynku prasowym regularnie pojawiają się nowe tytułu modowych magazynów, a internet pęka w szwach od portali poświęconych najnowszym trendom. 
O tym jak skutecznie zaistnieć w mediach opowie Michał Zaczyński – dziennikarz i felietonista od lat zajmujący się polską branżą modową.  


Zagadnienia:
 
  • ·        Jak zainteresować media własną marką? 
  • ·        Jak nawiązać i utrzymywać dobre relacje? 
  • ·        Co zrobić, by o nas pisano, nic za to nie płacąc, a co skutecznie zniechęca do publikacji? 

Michał Zaczyński
- redaktor „Esquire Polska”. Publikuje też w „Gazecie Wyborczej”, Vogue.pl, „Unpolished” i „Polityce”. Autor bloga www.michalzaczynski.com. Juror konkursów mody dla młodych projektantów.
 

  • MODERATORZY: Dorota Cząstka | Kaja Długosz 
  • PARTNERZY: ELSKA | HIDAY 
  • PATRONI MEDIALNI: ELLE | Trojmiasto.pl 
  • ORGANIZATOR: Pomorski Park Naukowo – Technologiczny Gdynia  | Centrum Designu  

  • KIEDY? 28 marca 2018, godz. 17:30 
  • GDZIE? Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, budynek III, parter, sala C