Co decyduje o sile marki? Jaką strategię marketingową zastosować aby wyróżnić się na rynku? Porozmawiamy o tym podczas piątego spotkania z cyklu „MODA – jak odnaleźć się w branży?“, na które zapraszamy 23 listopada do Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia.

Zagadnienia poruszane podczas wykładu:
1. Jaka jest istota pozycjonowania marki fashion?
2. Jakie są metody określania DNA?
3. Czym jest strategiczny proces marketingowy?
4. Dlaczego etap badawczy jest kluczowym procesem w podejmowaniu słusznych decyzji?
5. Jak tworzyć osobowość marki w zgodzie z grupą docelową?
6. Jak kształtować kody komunikacji w marketingu fashion?
7. Czym są Brand Persony w kolekcji fashion i jaki mają związek z DNA marki?
Monika Kapłan - ekspert biznesu mody, założycielka Pink Cigarette Fashion Business Consulting. Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu LPP, była prezesem Deni Cler. Współtwórczyni strategii wielu marek z branży mody m.in House, Reserved, Sinsay, Mohito, Medicine, 5.10.15., Lous, Badura, Answear.com, Diverse. Jest wykładowczynią wyższych uczelni: Akademii Leona Koźmińskiego, ViaMody oraz School of Form. Zasiada w jury konkursu Fashion Live Awards Bratysława.
MODERATORZY: Kaja Długosz | Dorota Cząstka
PARTNERZY: ELSKA | Pink Cigarette
PATRONI MEDIALNI: ELLE | Radio Gdańsk | Trojmiasto.pl
ORGANIZATOR: Centrum Designu Gdynia | Pomorski Park Naukowo – Technologiczny Gdynia
KIEDY: 23 listopada 2016, godz. 18:00
MIEJSCE: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, budynek III, sala kinowa
UWAGA: Zmiana sali - spotkanie odbędzie się w Sali Audytoryjnej C, budynek III, PPNT
Wstęp wolny. Konieczne zapisy